fredag 7 februari 2014

radion skolan litteraterna vännerna G och dagarna bara går och går, utan att jag okejat det. imorgon ska vi åka på radiokickoff och ~'*ha konferens*'~, laga mat, dricka öl och basta. idag åt jag middag med EA och delade en flaska rödvin, nu är jag knappt tipsy och försöker plugga. G kommer ev hit senare, och eftersom jag har råkat rekrytera honom så ska han med imorgon och jag tror vi måste låta bli att kyssas och låtsas som om vi inte brukar det, och jag vet inte hur det känns. imorse kom L för att lämna en liten baddräkt jag kan ha på mig imorgon och då låg G och jag utan kläder i sängen, det var ett märkligt första möte för dem men väldigt roligt för mig så snart jag slutat vara generad. för övrigt läser jag det förkrympta kvinnoidealet av barbro backberger och vill stryka under något på nästan varje sida, jag som inte ens är en understrykare, så bra är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar