måndag 27 januari 2014

olika saker som jag tänker på halv två istället för att korra klart min uppsats och publicera den

- I torsdags när vi stod i studion och premiärsände var jag lite ur slag, kände mig lite exkluderad och lite sur över att jag inte fick säga tankar jag formulerat för jättelänge sen, ja jag hade en dipp bara, hursomhelst så kollade jag mejlen i en låt och där stod det att jag fick VG på C-uppsatsen!!!!!! Det är så jävla jävla sjukt, och om jag gör en bra sista munta i februari kan jag få VG på hela C-kursen, och jag är så himla himla glad och förvånad.

- På terminens första föreningspubrunda träffade vi en så himla fin ny kille som läser littvet A och jag vill bli hans kompis pga urhärlig så i lördags tog jag med honom hem till IA på förfest (och sen tappade jag bort dem på klubben pga hängde med G hoppsan).

- Förra veckan sov jag och G tillsammans varje natt (han fyllde till exempel år i tisdags och jag gav honom Lotta Lundgrens Tio lektioner i matlagning och massa kyssar på morgonen och sen kom jag dit på kvällen igen och liksom var den som hängde med honom på hans födelsedag, fint och lite knäppt) och imorse sa han att han tyckte det var så härligt att vi hade gjort det. Jag kanske är lite kär men vill inte vara ihop och behöva vara varandras absolut närmaste och ha en relation som måste vårdas och allt sånt där, utan vill bara fortsätta träffa honom och ha roligt tillsammans utan att lova saker. Så det tänker jag göra. För han är så jävla fin.

- Det går lite dåligt att vara en superbra student men imorgon ska jag läsa jätteduktigt. Lovar.

- Min telefon har gått sönder så nu måste jag köpa en ny och det blir en iPhone och sen får det banne mig vara nog med att unna mig saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar