söndag 8 december 2013

en sån dag

Jävla jävla helvete så gick ännu en dag utan att jag varit ett dugg produktiv. Innan jag går ska jag skriva ett pluggschema samt skriva + skicka in resthemtentan. Just nu sitter jag i ett tomt Engelska Parken och lyssnar på hanapees lista arga/svikna/ledsna kvinnor. Jag är arg/sviken/ledsen på/av/på mig själv jag. Så kan det vara att leva. Ja just ja, tjock kände jag mig imorse också eftersom jag ätit så jävla mycket godis på senaste och inte tränat på åtta månader. Kuuuukliiiiiv. Ska nog träffa G ikväll vilket känns kul men som den *tjej* man är har jag såklart nojat över att han inte hört av sig om när. Nej men fy fan kan jag bara få ta en paus från hela den här grejen med att leva, låsa in mig i ett rum med massa varma gosiga täcken och kanske.... simma lite i en bassäng ibland??? Men gud vad säger jag, jag är ju kass på att simma? Men vill ändå det jättemycket? Måste simma i jul. Och skriva min c-uppsats. Och bli lite mindre labil. Tack det var allt tomten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar