fredag 20 december 2013

will this go down my way

Efter att G gått vid ett idag ringde jag EA, sa att jag hade för mycket kemisk ångest för att vara själv och gick hem till henne efter en andra dusch och köp av chips med EL. Vi kollade på film och låg bara bredvid varandra. Sen gick vi till MK och hängde med styrelsen, vilket utvecklades till ett asbra girlhang. SvS, SQ och MK var mina vapendragare och jag drack massa vin idag igen. Sen tog vi en taxi in till stan och jag och SvS hamnade på Palermo. Åh jag gillar henne. Och hon sa att hon vill att jag ska hälsa på i Malmö i vår för att jag är en *ägig person*. Sen gick jag hem med Hives och Maskinen i öronen och nu ligger jag darrig i sängen och lyssnar på Optica. Torsdagar när de är som sämst/bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar