fredag 20 december 2013

rivningsfesten

EAs hus ska rivas efter årsskiftet för att det är mer lönsamt att bygga hus med femmor med *öppen planlösning* än ha kvar studentkorridorer, så kan det gå. Men det bra är att man får ha rivningsfest! Drack en flaska vin hemma först i sällskap av EL JL FW, sen rasade vi dit. Det var roligt, jag var väldigt full och målade Stridsbergcitat på väggen, skrattade och hängde med fina personer. Tror jag, jag kommer inte ihåg så mycket. G var där så vi gick hem tillsammans när polisen kom för att stänga ner det lilla roliga. Blev än en gång psyksnackig och ba gud jag är kanske kär i dig. Och han "jag tycker om dig så himla mycket, kanske för mycket, men var inte kär" och jag internaliserade hora/madonna-komplexet och tänkte att jaha jag är hon som man vill ha mer än någon annan, hon som knullar bättre än någon och som har sperma i håret efter något magiskt ligg men som man inte kan bli kär i. Sen, eller kanske innan, jag vet inte, sa han "jag har en julklapp till dig" och jag blev rörd och generad och fick ett halsband med en biberlock i en grön chiffongpåse. I morse hade jag massa ångest och ville berätta roliga anekdoter, vilka alla jag tydligen sagt igår. Fuck with me you know I got it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar