tisdag 17 december 2013

och jag vill ha dig

Har haft en megafin helg (fest hos AKB som ska resa i vår och sen Gs klubb i fredags, bakfull och med tre timmars sömn i kroppen kulturdag med L på lördagen, såg Cindy Sherman på moderna och Jag ringer mina bröder på stadsteatern, sen hem och äta godis framför en film med G, långsam söndagsmorgon och frukost klockan halv tre, sen avsluta helgen med att inte kunna plugga på EP, få ångest och gå hem) och idag är det tisdag och bara en ynka vecka till julafton och jag har fortfarande bara skrivit två sidor av tjugofem på min c-uppsats. Jävla liv. Igår åt jag och EL middag med vin och efterrätt för att muntra upp en måndag, och vi satt i mitt kök och pratade till klockan var elva. När hon gick gjorde jag detta tonåriga: rökte en cigg, drack lite rödvin ur ett dricksglas och lyssnade på Jag vill ha allting ute i den kyliga nattluften. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar