måndag 2 december 2013

snart har helgen vecka fyrtioåtta tagit slut

I fredags date night med EA, komplett med middag och vin hemma hos mig, bio (Anna Odells Återträffen, orkar inte hur himla bra den var) och sen dricka te och prata om De Stora Frågorna i några timmar i mitt korridorskök. Åh EA, hon är bäst hon. I lördags firade jag VR genom att ta några glas vin på V-Dala, sen gick jag, EA och VS till Kalmars och sen till sist Göteborgs. Blev rasande full pga drack så himla himla mycket, typ tolv *enheter*. Gick hem med G och låg inte pga har tydligen inte blivit helt frisk/fått ett nytt jävla sjukdomsutbrott, suck. Här har jag dimmiga minnen men vet att jag typ blev ledsen och grät lite pga någon anledning? Och tror att jag berättade om hur lifvet ger mig ångest, typ om pappa och om L och om hur jag inte klarar av att plugga och massa. Och sen råkade jag säga att jag är nära att bli kär i G kanske och han sa att han gillar mig så väldigt mycket men att han inte kan bli kär och att jag inte bör bli kär i honom heller. Och hallå jag vet inte ens om jag sa sanningen! Jag vet inte vad som är skillnaden mellan att ha en crush och vara kär. Vad som är känslor och vad som är projektioner. På söndagen var jag fortfarande full när vi vaknade, sen fick jag extremt mycket kemisk ångest och mådde helt åt helvete från klockan ett och framåt. Blev också superstressad över all med G fast jag inte borde. Vid fyra släpade jag mig till Ica, köpte lussebullar och pepparkakor och så gick jag till EP där SQ, VS och EA satt och pluggade respektive "pluggade", och så adventsfikade vi och jag och EA turades om att ligga i varandras knän och bli klappade på huvudet som om vore vi kattungar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar