torsdag 2 januari 2014

2014

På nyårsmiddag i ELs föräldrars villa fick alla säga om 2013 hade varit bra eller dåligt innan vi började äta. De flesta hade haft ett väldigt bra år. Inte jag. Det har varit åt helvete så klart men jag har blivit min egen efter att ha tagit mig igenom det, det finns liksom inget jag skulle vilja ha ogjort från det här året. Jag borde ångra hur jag avslutade det med H, borde ångra allt jag och SM sa och att vi hånglade, men jag gör inte det. Jag har överseende med mig själv. Och fast det har varit mycket som har varit sämst så har jag haft så himla roligt det här året också! Det här var ju året som EA blev min kompis, som jag fick hångla med snygga killar, som jag fick försöka reda ut vem jag egentligen är och vad jag vill. Det här var året då jag presterade uselt i skolan men inte orkade ta mig samman, och det var året då jag började sända radio, satt i föreningsstyrelsen och ordnade fester och bestämde mig för att kandidera till rekryteringschef i radion. Jag vill att det här nya året ska bli lite lugnare tänkte jag skriva, men inser att det vill jag inte alls. Jag vill ha mindre ångest bara, och jag tror att det kommer bli så också, men annars vill jag att det ska fortsätta hända mer och mer och mer. Nu ska jag skriva klart den här jävla c-uppsatsen och sen ska allt kännas nytt och oskrivet och väntande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar