onsdag 15 januari 2014

lägesrapport

IDAG kära vänner har jag överlevt en uppsatsventilering! Jävlar vad skönt det känns. Efteråt kom min handledare fram till mig och sa att han tyckte att jag hade gjort ett bra jobb, det betyder ju så klart inte att jag blir godkänd men det var ändå skönt att höra.

I måndags kom KJ och åt middag plus drack lite vin i mitt korridorskök, det var väldigt roligt och fint! Vi har inte setts på över ett år men det var inte ett dugg stelt eller märkligt utan bara ett bra häng. Hon åker till Barcelona i slutet av månaden och blir kvar där hela terminen för att plugga spanska. Och i höst ska hon flytta till Tjörn och gå någon folkhögskola? Åh hon flänger runt och gör så roliga saker! Dessutom har hon fått så himla fin engelska av att ha bott i Storbritannien, blev avis.

Igår kom G hit och hånglade och låg (jag får inte nog av honom, det går inte att ligga bredvid honom utan att kyssa honom längs halsen dra naglarna över revbenens sida klä av honom allt) och jag borde egentligen ha somnat vid midnatt men det var omöjligt. Efter fem timmars sömn gick vi upp vid halv nio, åt frukost och gick tillsammans till EP (kysstes hejdå så att vi stod i vägen för städpersonalen). När jag kom hem efter ventileringen la jag mig på sängen och slumrade/sov i några timmar och nu ska jag förbereda mig inför morgondagens ventilering på SQ. Ja det var allt för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar