söndag 12 januari 2014

skyll allt på mitt vildlystna hjärta

Igår pluggade jag först med EL på Engelska parken, eller ja pluggade och pluggade, vi läste lite och sen letade vi efter roliga magisterprogram och fina lägenheter. Sen gick jag i iskylan hem till EA (har hittat snabbvägen!) och så drack vi lite vin innan vi gick hem till JJ och ES som hade inflyttningsfest i deras nya trea, alltså så avis!!! Det var så himla roligt att hänga med klassen igen. När vi började bli trötta gick jag och EA och köpte falafel och chips, sen sov hon över hos mig. Idag låg vi i sängen till halv tre, åt chips och tittade på Sopranos. Den bästa av söndagar. Nu har  jag duschat och satt på mig kläder och ansikte, ska skriva klart en resttenta och läsa lite. Sen tror jag att G kommer hit så jag får hångla lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar