onsdag 6 november 2013

allt jävelskap

Sov oroligare än jag gjort på ett halvår inatt, feberyrade, mådde illa, ja allt var bara sämst. Hade så jävla ont när jag vaknade att jag fattade att jag dragit på mig någon skit. Gick till gyn, fick veta att jag blivit smittad, började gråta som den stabila person jag är. Nu har jag tre olika mediciner som världens bästa EL hämtade ut eftersom jag låg och kippade i sängen pga matt och smärtor. Ringde G som kom hit och hängde i några timmar efter att han också varit på ett (o)trevligt visa-könet-för-en-läkare-besök. Jag tycker verkligen om honom, vill träffa honom snart igen trots att vi ej kan ligga på minst 10 dagar. Den lilla känslan orkar jag inte riktigt analysera. Nåväl. Har legat i sängen hela dagen och kommer väl göra det imorgon och på fredag också. Fan. Ja så kan väl livet också vara dvs uselt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar