fredag 8 november 2013

"det är helt uppenbart för mig att jag kommer åka tillbaka hit på söndagskvällen istället för på måndagen efter jobbet nästa helg"

G kom hit och hade med sig en flaska kolsyrat vatten med granatäppelsmak - "de hade inga askar med violtabletter, jag letade" och jag log för mig själv eftersom han hatar viol - och så åt vi pekannötglass och hånglade till Virgin Suicides. Sen bestämde vi förnuftigt att vi skulle låta bli att tänka på att ligga eftersom det är fysiskt omöjligt, och så pratade vi om roliga saker, som skvän. Men hoppsan han har ju så himla sexig kropp vackert leende sånt knullsug i blicken. Det var helt sinnessjukt att ligga där och ha såpass ont av den här onödiga jävla smittan som tagit sig in i mig och ändå vilja ha honom så himla mycket. Tio dagar till bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar