tisdag 5 november 2013

neurotikern

Ojojoj nu härjar ångest min kropp. Har inbillat mig att jag har alltifrån herpes till hiv de senaste 48 timmarna, googlat som en besatt, känt en stigande ömhet i fitty. Jag har ju gjort misstaget att cykla omkring med en cykelsadel i flippin hårdplast vilket EJ är bra för kvinnokönet, speciellt inte när det är minusgrader. Och en har en jävligt slö rakhyvel. Okej förlåt om jag satte igång er fantasi nu ni, ja vad kan det vara, tre läsare men harlå vi måste prata om fittan lite vardagligare! Hursomhelst, nu är jag övertygad om att den där cykelsadeln har noll och intet med dessa smärtor att göra utan att jag istället har en förebannat avancerad std. Och! Jag härjas av feber och ont i halsen och en massa annat, och det är ju antingen en förkylning med världens sämsta timing eller mitt hivsmittade immunförsvar som går åt helvete (okej kan ej skoja om detta pga hyperventilerar då). Är stressad något alldeles inför att gå till studentgyn imorgon och få veta något nedslående. T ex om det är herpes. Det blir en ALDRIG av med. Och då måste jag säga det till alla future ligg, nej fy fan. Och! Kanske ringa EW och FW och ba hörru du har kanske herpes, gå och kolla gullis puss. Nej men oj nu är det ett par svaga handleder som skriver det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar