lördag 5 oktober 2013

(10 maj)

Jag vaknar av att mamma ringer, klockan är en timme för sent och jag har ont i fötterna efter att ha dansat och ramlat omkring på vårfesten. Går upp tvingar i mig lite frukost hittar människokläder att ta på mig missar bussen precis tar nästa in till stan har basgruppsmöte i fyra timmar och sen vips är det eftermiddag. Jag går hem till EA för att skvallra lite om efterfesten (men jag vågar inte riktigt berätta att jag nog var ganska flirtig mot FE och att SM sa att jag absolut säkert hade en chans) och sen ska jag gå hem och EA följer med för att röka. Såklart möter vi SM eftersom livet inte är något annat än orimliga slumpmässiga möten som tycks manusskrivna, och jävlar vad han är sexig och jag försöker tänka på något annat men mina tankar kilar hela tiden iväg för att lägga sig tillrätta i hans mungipa, gudars jag älskar hans mungipor. Fast jag behärskar mig och säger att jag hoppas att det löser sig för han är på väg till sin tjej och det är nästan så jag menar det helhjärtat. När han sätter sig på cykeln igen och försvinner bestämmer jag och EA att vi nog måste dricka vin och dansa istället för att skriva, så det gör vi. Vi åker till killgänget och jag dricker och röker alldeles för mycket och vi dansar och jag orkar inte tänka och sen går vi tillbaka till DC för att ha efterfest och jag försöker subtilt att ragga på AF men han fattar inte alternativ vill absolut inte och ett tu tre är klockan fem och jag och MH skedar på golvet och somnar. Och under tiden har H ringt mig två gånger för han har fått en panikångestattack eftersom han varit ensam och jag har klickat bort hans samtal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar