söndag 6 oktober 2013

(21 september)

Igår träffade jag G. Han kom hit och vi gick och köpte glass, Twister(speaking of mönster från förra gången liksom) och så satt vi utanför mig och pratade i flera timmar. Sen blev det kallt och vi gick in till mig och drack te, efter lite ja alltså om du vill? ja om du vill? ja följ med, och det var roligt och vi gick inte över några gränser. Det hängde väl lite i luften. Jag vill ha honom. Jag tror att han vill ha mig också. Men det går inte och han är jättefin och rolig och jag vill vara hans kompis. Så nu ska jag applicera SMs sociopatgrej, dvs koncentrera mig jättehårt på alla detaljer om Gs sexiga egenskaper, lägga dem i en låda, låsa den och stuva undan den till en eventuell framtid när det passar att vara Pandora.

Idag skulle jag egentligen ha gått på GHs Dream Team-kväll (...G spelar...) men jag är förkyld och alla andra är i Stockholm och jag vågar/orkar inte riktigt höra av mig till tjejgänget. Så jag har lyckats montera ihop min tv med min dvd och ska bara *ta hand om mig*. Sprang in i H på stan idag och det kändes lite ironiskt eftersom jag en kvart innan tänkt "vad konstigt att jag inte sett H någonting, Uppsala som är så litet" och sen stod han bara där med EE. Det var lite stelt. Jag kände att det inte finns någon del kvar i mig som är kär i honom. Sorgligt och skönt på samma gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar