måndag 28 oktober 2013

och tiden snurrar bara fortare

Helgerna flyter ihop till ett enda likadant: "plugga" lite halvhjärtat fredag eftermiddag, gå med EA till systemet för att köpa vin, sminka sig snygg, gå ut och dansa, gå hem med G, ligga i sängen halva lördagen, duscha, sminka sig snygg, gå ut och dansa, gå hem med G, ligga i sängen halva söndagen, och så vips är klockan halv nio söndag kväll och inget vettigt har blivit gjort. Min uppsats har jag fortfarande bara jobbat på i idévärlden så att säga och på torsdag ska jag ha en tenta som jag i nuläget läst ca 30 % inför. Den här veckan är dessutom helt sinnessjukt stökig, eftersom spökdinén går av stapeln imorgon och jag och EA har något slags huvudansvar för spektaklet. Plus uppsatsutkastinlämning imorgon (antal ord skrivna: 0/2000). Plus måste sno ihop en radiokrönika om döden tills på torsdag. Ojojoj näe det är mycket nu alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar