söndag 6 oktober 2013

(7 september)

Kaos. Nollning, för full igen såklart, ignorerar helt att EA inte är på topp och känner sig lite utanför utan raggar hänsynslöst upp FW på V-Dala och går hem med honom. Det var nice att äntligen få ligga. Och skönt att det var helt okomplicerat, verkligen bara trevligt sex som inverkar noll på vår kompisrelation. Kände mig som världens sämsta person när jag vaknade och pratade med EA, som berättade att hon gråtit hela vägen hem och att hon kände det lite som att jag bekräftelsetrippat på hennes bekostnad, eftersom jag min jävla idiot berättade om att jag frågat G i förrgår vem han vill ha mest av mig och henne, bara för att få höra att han tycker att jag är het. et var ingen stor grej när det hände, men jag sa det till henne som att det var någon tävlan mellan oss liksom. Det är sånt jävla mörker i det beteendet, jag hatar mig själv för det. Bad om ursäkt och det blev ganska bra. Jag älskar ju henne. Men det är svårt, jag känner mig som den fula kompisen och blir helt hög på tanken att någon skulle föredra mig eftersom jag tänker mig henne som någon som får det hon vill ha hur lätt som helst. Börjar inse att det kanske inte riktigt är så. Och att hon är i någon svacka, hon är för destruktiv i sin relation till män och sex. Och då underlättar det inte direkt att jag tar fram mina sämsta sidor när jag är full, raggar skoningslöst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar