måndag 14 oktober 2013

på väg att crusha ganska rejält

Nästan hela helgen ligger jag i någon säng med G; på fredagsnatten följer jag med honom hem och lämnar den soldränkta lägenheten tio i tolv på lördagen för att gå till radiokursen, vilken jag ger halvhjärtad uppmärksamhet eftersom jag är bakfull och knappt har sovit någonting alls igen. På kvällen går vi till Wilde! efter att ha varit på en jättefin förfest med nästan uteslutande feministtjajor (mitt favorithäng) och vid midnatt, när jag gett upp att få se honom (och förbannat mig själv för att jag så gärna vill det) är han där. Dock kommer han i sällskap med sitt ex's bästa kompisar och ger mig någon slags lite stel kram och jag vet inte vad jag ska tycka om det, vet inte huruvida det är respektfullt mot henne eller om jag ska känna mig som en smutsig hemlighet. När de har gått, eller försvunnit på något vis, kommer han fram till mig och EA och hänger med oss men känns fortfarande lite distanserad på något vis, eller så inbillar jag mig bara för att jag så gärna vill bli upphånglad nu tack. Klockan blir två och vi står i kön till garderoben när han lägger sin hand i mitt ryggslut och viskar att han vill sova hos mig om han får och det är ju vad jag också vill, så vi säger hej då till EA efter att vi låst upp våra cyklar och sen promenerar vi hem till mig. När vi gått in i mitt rum lägger vi oss i min (iskalla) säng och hånglar och skrattar och han säger "Du borde vara jättetrött? Och jag är ganska full. Är det okej om vi inte ligger med varandra utan bara sover tillsammans? Jag tycker nämligen att det är väldigt härligt" så vi gör det: jag vilar huvudet mot hans utsökta bröstkorg och han håller om mig och när vi kysst varandra ett tag ser han mig djupt i ögonen och säger att han tycker om mig. På söndagen ligger vi nakna kvar i sängen till klockan tre - vi hånglar knullar pratar, vi äter mörk choklad och vindruvor och vi skickar ett jätteroligt feedbackmejl till ICAs kundtjänst om storleken på chokladrutorna och det är så jävla fint och roligt alltihop bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar