lördag 5 oktober 2013

(28 juli)

Fick träffa EL idag, hon åker med sin familj till Frankrike imorgon och är borta nästan två veckor eftersom JeL ansluter i Paris och de ska återförenas till tonerna av stråkar på de parisiska gatorna, fira att de överlevde kinasommaren och att det är ett helt år som de har varit ihop. Det var fint att träffa henne, vi har ändå setts typ varannan vecka den här sommaren och det har varit väldigt bra. I stan köpte jag en spexig svartvit bikini för 60 ynka riksdaler på Monki. När jag kom hem provade jag den och kände mig tjock, det var inte så kul. Har gått upp allt som rasade av mig när jag gjorde slut med H och jag äcklas av mig själv för att jag sörjer det. Fan fan fan vad trött jag är på att vilja vara smal. Och vad trött jag samtidigt är på att vara ett plufso. Ett kritvitt daller som ser tjock ut i bikini. Gjorde den där himla daily workouten som typ tar en kvart. Blev svettig och flåsade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar