söndag 6 oktober 2013

(11 september)

Gud. Vi hade pyjamastema igår på nollningen. Först var vi ute vid Djäknen och grillade, G var där och först var det kompismässigt och sen var det inte det. Alls. Diskuterade färgen på mina spetstrosor i taxin till Snerikes och väl där försvann alla andra och allt jag såg var honom. Hans händer på ställen som var... över gränsen. Liggblickarna. Vi pratade om att vi kan inte göra något, eftersom han ju är ihop. Men herrejävlagud vad sexig han är. När de stängde följde vi, alltså inte G utan mina klassisar och jag, med på efterfest hemma hos DB och AL och jag gjorde precis vad jag lovat EA att inte göra och hånglade med AL. Sov med honom i hans säng (och tyckte att jag varit moraliskt högstående bara för att jag inte låg med honom). Min jävla idiot att fucka upp hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar