fredag 11 oktober 2013

Igår sände vi först radio, det blev ett helt godkänt program, och efteråt hade vi ett möte där vi la upp planen för resten av terminen. Det känns så jävla roligt! Jag vill alltid göra radio! Sen cyklade jag till EL och drack vin. De hade Stockenlajv, dvs hade tagit på sig partytopp/skjorta med tre uppnäppta knappar, lyssnade på Avicii och drack mousserande, vilket ju var hysteriskt roligt. AR och SM var där och jag försökte liksom vara som vanligt men de verkar inte alls särskilt intresserade. De är ju trevliga, men kyliga. Borde väl ha fattat att det skulle bli så kanske, men det känns lite trist. När de andra gick ut cyklade jag hem, köpte godis och kollade på The Notebook, vilket var ett såpass dåligt drag pga kass film. Ryan Gosling var inte ens snygg. Jahaja. Idag tog jag sovmorgon (för ovanligheternas skull), och ska snart slänga mig in i duschen. Dagens planer: klippa gårdagens program. Göra mig snygg. Hänga med gulltjejerna i klassen. Gå till Uplands där G har klubb. Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar