onsdag 30 oktober 2013

I represent to you all the sins you never had the courage to commit

Alltså igår. SÅ pass bra kväll. Jag och EA sitter i (dvs är) fest- och evenemangsutskottet i vår förening och igår var det äntligen dags för sittningen som vi planerat sen i september. Det är alltid en maskeradsittning med tema spökligt litterärt på höstterminen och igår var det vi som styrde hela skutan i mål och det blev så jävla bra. Vi var i ÖGs jättejättefina festsal med kristallkronor och kandelabrar och sammetsgardiner och tusen meter i takhöjd. Överallt hängde det spindelnät eller stod liemannen-girlanger som det kreativa geniet EA gjort eller låg blodfläckade boksidor strösslade. Och maten var jättegod och talen superbra och sånganföraren JR bäst och sen kom MB och spelade skivor och det var dansigt. Alla älskade oss! Och det var vi förtjänta av! För att avsluta på bästa sätt gick jag hem med G till mig, hade svinbra sex och vaknade upp till nyheten att jag kan göra min muntliga tenta nästa vecka istället pga är den enda studenten som läser Retorik och genus. GUDARS SKYMNING vad trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar