lördag 5 oktober 2013

(21 juli)

EA och FAs födelsedagsfest. Grilla dricka vin prata och skratta alldeles för högt, försöka vara sitt charmiga jag ("hej, F, jaha det är du som är EAs kompis X, hört mycket om dig, trevligt att träffas") och spana lite på FAs svinsnygga kompis som jag träffade en gång i Staden. Bli lite för full och berätta allt om hela SM-härvan för VS, AMB och FA (borde inte inte inte ha gjort det, men inser nu att jag nog är rätt så arg på honom). Sen helt vips är klockan kvart över ett och vi står i EAs trappuppgång, jag och EV den snygga killen, och så ska vi säga hejdå och jag tänker fan vad trist hade varit kul att typ dansa. Så hånglar han upp mig, eller nej, han kysser mig och jag hånglar upp honom. "Vill du följa med till mig?". Hämta väskan, berätta för EA som inte tror sina öron och blir helt upprymd, taxi hem till hans föräldrars fantastiska söderlägenhet, hångla mot köksbänken, klänningen i ett trassel på köksgolvet, snabba upp för trappan, landa i sängen och så äntligen få ligga. Typ tre gånger. Hans smala smala kropp, nästan helt slät, händer och kyssar överallt ("Vilka fina prickar du har" och så kyssar över hela min mage och sen ner). Sova intrasslade i lakanen, vakna av solljuset, hångla, ligga, vegansk frukost med DN på balkongen i solskenet och vi leker förälskade, kysser och tar i varandra så fort vi är nära. Sen vara tvungen att gå redan 09.20, tack det var trevligt att ha dig här det var trevligt att vara här, ut i det sommarvarma morgonstockholm och åka i gårdagens smink hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar