söndag 20 oktober 2013

med kinden mot din hals

På torsdagskvällen går jag hem till G efter radion, och vi äter mat dricker vin tittar på första halvan Rushmore hånglar, gör upp planer för att starta ett biodlarsällskap som ska ha magnifika jävla fester, ligger, ser klart filmen medan vi skedar i hans säng och sen pratar vi halva natten. På morgonen ligger vi kvar i sängen till efter tolv, pussas hånglar ligger. Man måste säga till om man håller på att bli kär, för det funkar inte nu, säger han, och jag har ju tänkt samma sak. Jag behöver vara själv. Vill inte vara kär. Tycker att det är roligt att hänga med honom och ha sinnessjukt bra sex och sen inget mer med det. Men det är svårt att komma ihåg alla bra saker med att inte vara kär när han ser på mig sådär och viskar att han tycker om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar