lördag 5 oktober 2013

djupt, djupt vatten (5 september)

Jaha. Jag vet knappt vad jag ska säga. Igår hade vi pubrunda med nollningen, och jag och G nickade mot varandra när vi sågs, liksom "ja hej hehe". Så snygg verkligen. Men jag hängde med EA och vårt lag, och deltog med liv och lust i den inofficiella fadderstrecktävlningen vilket innebar... för många shots. När vi nådde Norrlands var jag rätt full och hamnade med G vid baren. Påminde om att han var skyldig mig ett glas vin, och så satt jag med honom och en kille ur hans lag. Och hade jätteroligt. Fortsatte till VG (tror jag?), ÖG, GH. Satt bara med honom. Tittade honom djupt i ögonen och dog lite. Frågade om jag hade missförstått hans signaler i måndags, och fick svaret att nej absolut inte. Allt omkring liksom försvann när jag upprepade mig; sa att om han inte haft tjej så... "Så hade jag knullat dig" lutade han sig fram och viskade i mitt öra och jag tappade fästet. Ja efter det kan det ju bara eskalera? Kommer inte ihåg när han gick, men tror att det var lite innan de stängde med motiveringen att han inte annars kunde lova att han skulle hålla sig i skinnet. Fick flirtiga sms när jag stod utanför Rosa Pantern och härjade med AMB och AF. "Vad bra att jag inte sa något över gränsen". "Vänligen säg vad du skulle vilja göra med mig" "Som vadå? Att jag vill knulla dig? Jag bara hittar på nu. Puss" Var inte alls sugen på att gå hem själv så jag krokade arm med AF och sa att jag tänker sova hos dig inatt, säg ifrån nu om du inte vill annars tycker jag att vi går nu. I tunneln under esplanaden sa jag "Jag tänker kyssa dig nu, är det helt out of line eller?", vilket det inte var. När vi kom hem till honom var han lite fumlig och blyg, jag fick börja klä av honom och gå mot hans sovrum. Hånglade och var så taggad men så hade han a) någon bisarr känsla av att DC skulle bli ledsen och b) ingen kondom hemma så vi låg inte. På morgonen skulle jag till radion, så vi duschade tillsammans och så tog vi sällskap till eko, där han kysste mig hejdå och jag sa att vi får göra det här fast ordentligt snart tack. Så himla knäppt, jag har ju verkligen läge tänkt på hur det skulle vara att gå hem med honom. Deppig sak dock; EA blev liksom inte glad när jag berättade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar