lördag 5 oktober 2013

(3 september)

Igår var det andra dagen på nollningen. Första dagen, i torsdags, blev jag och EA fulla, tappade bort våra reccar på Snerikes och tyckte att det var en bra idé att gå hem och skeda båda två med DC. Var lite uttråkad och typ hånglade med honom när EA somnat. Smart, verkligen. Sen, nu i helgen, var det popaganda och det var väldigt roligt. Jag hängde med EL och hennes kompis SN, och så JD och FW och hela deras Stockholmsgäng. Och på lördagen kom EA upp! Kommer inte ihåg jättemycket från de olika spelningarna, råkade nämligen prioritera vindrickande istället. Håkan sist på lördagen var så jävla bra, även om jag knappt kommer ihåg vad som spelades eftersom jag var lite för full och grät typ hela tiden men det var liksom starkt *mvh Sigge Eklund*. Allt han sjöng var om brustet hjärta och insomnade kärlekar och att ha lämnat någon, åtminstone i mitt huvud. På något vis var det symboliskt, att stå i den varmkyliga sensommarnatten under bar himmel och gråta över den här jävla sommaren. Nu kanske jag har lämnat det bakom mig?

Men! Igår! Vi hade först picknick i EP och lärde dem sittningsregler, sen gick vi till Kalmars. Drack drinkar med BC (det är synd att han har tjej alltså, som EA påpekade har han starka händer) och var ganska slirig. Hamnade bredvid han den snygga reccen efter ett tag, G, han som läste Harry Potterkunskap i somras, och satt och pratade bara vi två i någon timme. Kände att vi hade bra g och allt var roligt (han är verkligen SÅ jävla snygg och har uppenbarligen exakt min typ av personlighet, dvs rolig och bra musiksmak och har pluggat på JMK och gah). Han tog mitt nummer för att sätta upp mig på lista tills på fredag, för han har klubb på fredag med sin kompis. All in all kände jag mig så jävla on top of allt. Så ba: "Du jag måste gå snart, för jag har flickvän" alltså va? Skämtar någon med mig eller? Mörkt, lockigt hår (typ SMs frisyr tillochmed), lång, smal, fina kläder och så ba *in a relationship*. När han gått fick jag ett sms där det stod "Förlåååt igen, en annan gång osv" och fattade ingenting typ. Följde med de andra till Smålands och sen Uplands, kände stor frustration i kroppen och blev för full. Försökte beklaga mig för SM men det var som att prata med en vägg, han vill verkligen inte vara min kompis. Jaja, summa summarum: så jävla typiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar