onsdag 16 oktober 2013

- Are you or aren't you? - Dying? Yes

I måndags var det gråkallt och trist, så jag hörde av mig till G och frågade om jag kunde komma och hämta min dvdspelare för det var uppenbart dricka-te-och-se-en-Wes-Anderson-väder och det kräver ju en uppspelningsapparat. Han tyckte att han kunde komma hem till mig med den istället, så efter att jag hade klippt förra veckans radioprogram och han haft möte med de som har VKP kom han. Vi drack chaite som smakar äppelpaj och åt hembakta kakor från en prickig bricka samtidigt som vi kollade på The Royal Tenenbaums, som jag inte hade sett. Den var jättefin, även om jag kanske missade några scener på grund av hångel och len len hud under mina fingertoppar när jag drog händerna över hans mage. "Du är så svår att sova med, för jag vill antingen ligga och prata eller göra... saker med dig" sa han när klockan var tio i fyra och det inte längre var kolsvart utanför fönstret. Jag undrar så himla mycket vad det är för grej vi har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar