måndag 7 oktober 2013

går runt i t-shirt och är trött

Jag och VR har börjat med en ny trevlig söndagstradition, nämligen att kolla på Buffy the vampire slayer. Det är ju liksom... bra??? Ok första säsongen var usel men det tar sig, andra säsongsavslutningen som vi såg igår var fan stark. Det är hursomhelst ett så himla fint sätt att avsluta en helg på, sitta i mjuka kläder på VRs soffa och titta på en fett cool vampyrdödartjej i 90-talsmode och prata om *lifvet*.

Igår när jag satt där smsade jag med G under tiden, gud vad han är sexig. Han undrade om jag hade tid att ses i veckan och jag sa ja och undrade vad han hade in mind och fick det här rimliga svaret "Göra saker jag vill istället för saker jag måste. T ex träffa dig. Ligga med dig (här kan man ge sig in i ett resonemang om att jag sa att jag "måste" ligga med dig i tisdags men det lämnar jag därhän). Hursomhelst, jag vill träffa dig på tisdag, får jag det?" Vad kan man göra annat än smälta liksom. Så redan här: fnissig. Glad. Sen frågade han om jag ville med ut på en kvällspromenad, och det ilade lite i mig när han sa att han kunde vänta till midnatt eftersom jag och VR skulle bli klara då. Så vi sågs kvart över tolv utanför Uplands och så promenerade vi över hela stan ungefär. Klockan blev halv två och vi stod åter vid min cykel och såg på varandra. Jag sa att han fick följa med mig hem om han ville, och han sa att han verkligen ville det. Vi lovade att vi skulle sova mycket eftersom det var söndag och man på måndagar bör få skolarbete gjort men hans kropp går liksom inte att motstå och jag tror klockan hann bli kvart i sju innan vi somnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar